Wednesday, July 1, 2009

To + uszas

Sziasztok gyerekek.
Ma volt a helyi toatuszo-nap (http://www.seeueberquerung.ch/). Kb olyan mint a Balaton-atuszas, csak kisebb (1450 m). Ennek ellenere kihivas volt, mert mar eleg regen nem usztam, es a bokam is megfajdult az elso 100 meteren, kesobb a terdem is, ugyhogy az utolso fel kilometeren kb csak gyorsuszo kartempoval haladtam. De sikerult aterni a masik oldalra :) Kaptunk egy-egy pohar meleg levest, meg a piros uszosapkat is hazavihette mindenki (az enyem 3601-es rajtszamu volt, kb otezren lehettunk osszesen). Aztan visszafele villamossal mentem, es kozben jutott eszembe hogy nem hoztam berletet... de szerencsere nem jott ellenor (itt elegge szigoruan veszik a dolgot, ha elkapnak nagyon sokat kell fizetni, masodszorra meg tobbet, harmadszorra pedig azt hiszem mar a rendorsegre kell menni).
Es amikor az uszas utan este 8 elott visszaertem az irodaba vacsizni, az ebedloben egy csordanyi magyar latogatot talaltam (na jo, kb 6-7en voltak csak), akik egy resze evfolyamtarsam is volt az egyetemen. (Bar most hogy igy belegondolok... nem nagyon volt olyan nap eddig hogy ne beszelgettem volna magyarul valakivel. Talan csak hetvegen.)

Szombaton elkoltoztettuk Balazsekat az uj lakasukba ami <10 perc setara van az irodatol es meg kis kert is tartozik hozza, nagyon aranyos. Ja es persze pont aznap eleg sokat esett az eso :( Viszont megorokoltem egy 2.1-es hangrendszert ami tok jol szol, meg egy szennyestartot ami nagyon hasznos (ez persze csak akkor tunik fel ha nincs).

Vasarnap elmentem moziba, (filmhianyom volt: a szokasos csutortoki filmklubot kihagytam mert lattam mar a filmet es sok munkam is volt) megneztem az uj Jim Jarmusch filmet (The Limits of Control). Ajanlom mindenkinek aki szereti az olyan filmeket amikben nem magyaraznak meg mindent... :)

Tegnap este pedig ellatogattunk paran az IKEA-ba. Kineztem magamnak egy kis szekrenyket (hogy ne a sporttaskamban + hatizsakban kelljen osszevissza tarolni a ruhaimat), holnal elvileg ossze is rakhatom (szeretek IKEAs butorokkal legozni:). Es vettem egy novenyt is, hogy ne kelljen egyedul aludnom a szobamban, ot SonGokunak hivjak (mert olyan mint SonGoku haja).


Majdnem lett laptopom is, rendeltem egyet a Dell-tol, tok jol osszevalogattam magamnak hogy mi mennyi legyen benne, de eloszor az mondtak hogy ervenytelen a rendelesem (nem magyaraztak meg hogy miert), aztan azt irtak megis jo, es juli 24-ig kuldik ha gyorsan atutalom a penzt. De egy honapra meg mar minek vennek laptopot ? Ugyhogy inkabb lemondtam rendelest. Holnap vagy penteken remelem lessz idom elmenni valahova a kornyeken es venni egyet. Csak az a baj hogy foleg svajci-nemet billentyuzetkiosztasuk van... ami lehet hogy jobb mint az US-kiosztas, mert legalabb o: meg u: betu van rajta konnyen elerheto modon. (?velemeny?)

No haza kene mennem. A lakotarsaim mindik elszornyulkodnek hogy milyen sokaig dolgozom... (neha tenyleg, de most nem :)

3 comments:

  1. Szia,
    gratulálok a tóátúszáshoz! Még mindig ennyire fáj a bokád? Remélem azért lassan rendbejön. Szvsz csakis angol billes laptopot vegyél, semmit sem érsz az ü betűvel ha máshol van mint ahol megszoktad. Meg ha nincs rajta á.

    ReplyDelete
  2. Vettem laptopot!
    ( nem valami kulonleges, de lagalabb draga se volt, sony vaio )
    Nem lehetett valasztani, csak svajci-nemet-billentyus volt. Viszon az oprendszert be tudtam allitani magyar billetyusre, ugyhogy csak uj cetliket kell ragasztgatnom a gombokra - vagy nem odanezni :)

    ReplyDelete
  3. azt a burzsujt :)
    itthon az egy luxuscik, de természetesen használd egészséggel, hogy nagymamámat idézzem!

    Szép napot!
    Csak ügyesen :)

    ReplyDelete