Thursday, June 25, 2009

Kaja :)

Igyekszem nem tul sokat enni, de nagyon nehez megallni, lehet hogy neheny kiloval nehezebb leszek a nyar vegere...
Az a baj hogy tul finom es tul konnyen elerheto barmikor barmi. Peldaul toblerone, mandulas muzliszelet, gyumolcsok, csokik, kave, kakao... es ezek csak ugy, ket rendes etkezes kozott. A "rendes etkezesek" pedig meg mindig meg tudnak lepni, kedden peldaul springbokot ettem, ami egy antilopfajta ( http://en.wikipedia.org/wiki/Springbok_(antelope) ), nem tudom leirni milyen volt, de jo (azert nem jobb mint a csirkemell:). Neha beiktatok 1-1 olyan napot amikor foleg csak zoldseget-gyumolcsot eszem, de igazabol azzal is jol lehet lakni, es eleg valtozatosan tudjak csinalni.
O, es a sutik meg a fagyik... nyamm :)

De tegnap futni is voltam am (nem sokat, csak amig a ruhaim epp mosodtak), talaltam egy egesz jo palyat nem messze, van mellette kosarpalank is, meg fal amit lehetne rugdosni (ha lenne labdam es fajdalommentes bokam hozza). A berletem is epp lejart, lehet hogy nem kellene ujat venni es akkor muszaj lenne mindig biciklivel jarnom dolgozni.

Es ma megkaptam az elso fizetesemet is :) Jovo heten veszek belole egy laptopot, meg valami kis szekreny-szerut a ruhaimnak, mert igy elegge kupi van mindig a szobamban.
(A hetvegen Balazseknak segitek koltozni az uj lakasukba, utana jovo het elejen elvisznek az ikeaba, mert nekik is ugyis kell meg par dolog.)

?akartam meg valamit?

No comments:

Post a Comment