Friday, July 31, 2009

Sokminden

Sziasztok. Hú, elég rég írtam már. Nem nagyon értem rá :) Meg kicsit lusta is vagyok.

A munka lassan, de halad. Még mindig felfedezek új helyeket az irodában :) Ó és vendégeim is voltak (szerdán estefelé), az egyik lakótársam (Alex) és a barátnője (Romina) személyében. Körbementünk, tetszett nekik, játszottunk léghokit, csúszdáztak, kaptak vacsit meg jégkrémet :) Alex el is döntötte hogy jelentkezik majd ő is internnek (csak előtte még kicsit meg kell tanulnia programozni).
(Ja, néha egészen el is felejtem, de ilyenkor eszembe jut, hogy miaszösz, télleg a világ egyik legjobb munkahelyén vagyok :) [És nem mellékesen beengednek dolgozni rövidnadrágban és szandálban is. Sőt, szerintem fürdőruhában is mehetnék, de ezt még nem próbáltam...]

A múlt péntek este egész jól sikerült, felfedeztünk egy zsebbarát mexikói bárt. Annyiféle tequilájuk volt hogy a felét sem tudtam kipróbálni (csak 4 picit ittam, nem kell aggódni), vissza kell még mennem valamikor. És a legolcsóbb fajta is kb 2 nagyságrenddel jobb volt mint amit eddig valaha ittam.
Aztán éjféltájt úgy gondoltuk hogy itt az ideje egy kis fürdésnek, tehát lementünk a folyóhoz. Csak kicsit néztek furcsán ránk amikor fürdőruciban elsétáltunk a folyóparti kocsmák előtt... De sötét volt, biztos nem ismert fel senki :) A víz kellemesen hűvös volt (miután elmúlt hideg lenni...), a lecsorgás után visszamentünk még egy körre és négyen egyszerre ugrottunk be a lapos hídról. Az amerikai srác (ill. bocsánat, ezt nem szereti, legyen inkább "U.S. citizen"), Jeff tökre odáig volt :)

Egy szombati pihenő után vasárnap elkirándultunk öten (mind internek) a Rigi hegyre, Luzern mellé. Néhány képet felraktam ide:
http://www.facebook.com/album.php?aid=30183&id=1100493414&ref=nf
Kb egy órás vonatozás után gyalog mentünk fel a hegyre. Végig szép volt a táj, és kolompoltak a tehenek. Pedig ez még csak az Alpok legeleje. Az úton felfelé nem sok túrázóval találkoztunk, de a csúcson rengetegen voltak (vonat is jár arra). Kicsit fárasztó volt, és a talpam is hólyagos lett, de nem bántam meg :) Aztán lefele is gyalogoltunk egy órányit, utána meg lelibegtünk egy ilyen izével a hegy másik oldalára. Ott sajnos épp lekéstünk egy hajót úgyhogy megint vonatra kellett szállnunk hogy Lucernbe menjünk. Ja, az is szép város. A különleges hangulatát pedig az adja, hogy tele van japán turistákkal :)

Most csütörtökön rendeződött meg a "Google Zürich Summer Intern Event", ami kb abból állt hogy (munka helyett:) elvittek minket kenuzni a Zürichi tóra, aztán grilleztünk és a többiek úsztak is, én meg csak pingpongoztam, meg kubb-oztam (svéd dobálós játék).
A kenuzásról nincs képem sajnos, mert nem mertem a vízre vinni a fényképezőgépet. Kétszemélyesben ültem Iskren-nel (aranyos bolgár fiú). Először én ültem elöl és ő kormányzott, aztán (pont mire belejött) cseréltünk. De végülis nem volt annyira borzasztó, néha sikerült majdnem egyenesen menni... :) Az evezéstől persze másnapra az egész hátam izomlázas lett :/

(Filmek : Gran Torino, Donnie Darko, Éjszaka a Földön, Just Another Bedingugnslos Love Story (dán film) - mindegyik jó volt, pedig teljesen különbözőek :)

És ne felejtsem el hogy az alapozást lassan el kell kezdeni... (kb 3 hete vettem egy kis focilabdát de csütörtökön a tóparton sikerült elhagyni :( úgyhogy csak a futás marad). [A bokám már 80%-os, a térdem csak 75, de szerencsére biciklizni meg futni egész jól tudok velük.]

Holnap megyünk Lausanne-ba szétnézni, majd talán vasárnap ráveszem magam hogy megint írjak.

No comments:

Post a Comment