Sunday, July 5, 2009

Bern

Ma elmentem kirándulni Bernbe. Annak ellenére hogy esőt és vihart ígértek mára (ezért vittem esőkabátot és hosszúnadrágban + vízálló cipőben mentem). Persze 1000 ágra sütött a nap, és 28 fok volt... felhajtogattam a nadrágomat és próbáltam a város árnyékosabb részeit felfedezni. Néhány kép itt:
http://picasaweb.google.com/adorster/Bern#
Bern is szép város, sok régi épülettel, de nekem valahogy unalmasabbnak tűnt mint Zürich. De lehet hogy csak azért mert vasárnap mentem. (Vasárnap minden zárva van, csak az éttermek nem, meg néhány dolog a pályaudvar körül.)
A legjobban a strand tetszett (de sajnos nem vittem fürdőruhát a fentiek miatt). A folyóban lehet fürdeni, és ha hagyod hogy elsodorjon a víz (nem olyan kicsi a sodrás), akkor kicsit lentebb direkt vannak lépcsők amiken kimászhatsz, visszasétálhatsz és "lefolyhatsz" megint :) A képen a kis pöttyök a folyóban jobboldalt emberek fejei.

Délután mikor visszaértem Zürichbe és épp azon gondolkoztam elmenjek-e futni, megjött a vihar. Az egyik lakótársam (Rainer) épp előtte elment vacsorázni a barátnőjével; mire visszaértek rendesen eláztak (kokrétan megkért hogy egy törülközőt vigyek oda a bejárati ajtóhoz nekik :)

És bónuszként feltöltök nektek egy képet a szobámról. Igen, az ott SonGoku az ablakpárkányon.

No comments:

Post a Comment