Wednesday, July 15, 2009

Víz

A hétvégén nem mentünk strandolni mert esett. De tegnap végre kipróbáltam a "floating"-ot a folyóban :) Egész jó a sodrás. Visszafele haladni csak nagyon lassan és nehezen tudtam. Ugrottam egy fejest is, de nem mertem a hídról (van egy alacsonyabb híd a kisebb folyóleágazáson) csak a partról. Aztán egy akkora nyári vihar jött, hatalmas villámokkal, mint hogy csak na. Fényképeket nem tudtam csinálni mert nem akartam semmi komoly cuccot a parton hagyni csak úgy.. De elvileg a z a folyópartszakasz "a menő hely" Zürichben, mindkét oldalt vannak kajáldák, bárok, napozóágyak és lépcsők tele emberekkel. Csak az a baj hogy k..@ drága minden. Azért ha már ott voltam kiprópáltam a majdnem 2500 ft-os (nem volt nagy, sőt inkább kicsi) bacardi-kólát, hátha tud valami különlegeset, de nem, és még szívószálat is külön kellett kérni hozzá.

Előtte hétfőn megnéztem a Brüno-t moziban. Hétfőnként olcsóbb a jegy, bár lehet hogy nem csak ezért volt tele a mozi (a második sorban kaptunk csak helyet, de legalább "elfektethetők" voltak az ülések, végülis nem volt rossz). Nem tudom hogy merjem-e ajánlani bárkinek, talán azoknak akik szerették a Borat-ot is (amit én nem láttam). Azért elég vicces volt :), néhol kicsit ijesztő... összességében nem bántam meg hogy megnéztem, de még egyszer nem nézném meg.

Most előre is írok kicsit hogy tudjátok hogy miért nem írok majd új bejegyzést a hétvégén.
Holnap bicikliszervízbe viszem-hozom az ingyenkapott kicsit roncs biciklimet, aztán filmklub, pénteken dolgozok sokat, aztán este érkezik Timi akivel a hétvégén Bernbe megyünk ide : http://www.gurtenfestival.ch/ . Remélem jó idő lesz...

1 comment:

  1. :) jó lehetett
    Jó hétvégét, és csak ügyesen a fesztiválon, vigyázzatok egymásra!
    Hali

    ReplyDelete