Sunday, July 12, 2009

Félidő

Már félideje itt vagyok. Még egyszer ennyi és otthon leszek. Pedig szinte most jöttem... kb mostanra sikerült otthonosan berendezkedni, mindent sínre tenni (oh erről eszembe jutott hogy Rácz Balázsék most pénteken egy szobával odébb költöztek (az irodában) és elvitték a kisvonatot is... kicsit hiányozni fog de legalább munka közben nem fog zakatolni semmi melletünk az ablakpárkányon. És velük együtt Bram is elköltözik a pálmájával. Pedig tök jó érzés volt ~3,5 méterre ülni attól az embertől aki azt a programot írta amit a sztakiban velem szemben ülő Kata mindennap használ :).

Csütörtökön megint volt filmklub, "A lé meg a Lola". Aki látta az tudja milyen, aki meg nem az nézze meg :) És egy kicsit HP-ztun is közben. Fincsi volt, már nagyon rég nem ittam pálinkát azelőtt...

Pénteken az eddigi legeslegjobb TGIF-en vettem részt. Részleteket nem árulhatok el, mert szigorúat titkos :) de volt gitáros élőzene, voltak mindenféle különleges pizzák (babos, nemtudommilyen+sajtos, bogyós-marcipános és csokis-kávés) és vodkás koktélok (a szokásos sörön és boron kívül). Utána beültem egy előadásra a chromeOS-ről, de nem sokra emléxem, csak a kis Totoro-ra ami minden slide jobb felső sarkában integetett :)Szombaton elmentem futni, és közben rájöttem hogy kell nekem egy labda. Mert sokkal viccesebb egy labda után szaladgálni mint csak úgy. És nem mellékesen egy labdát lehet dobálni vagy rugdosni is, mind a kettőt szeretem.
Úgyhogy délután elmentünk Maria-val a Sihlcity-be (bevásárlókp. mint mondjuk a westend, de azért kisebb), vettem egy kicsi (asszem a női kézilabdánál eggyel kisebb) focilabdát, meg vettünk két tollasütőt egy áráért (nagyon szép és hiperkönnyű, Wilson) meg tollaslabdákat és kimentünk a parkba játszani :)
Aztán megéheztünk és gondoltuk bemegyünk az irodába (közel volt) vacsizni. És kit találtunk ott? Hát mindenkit! :) Na jó, csak 8-10 másik internt, akik épp csocsóztak/billiárdoztak/vacsiztak a játékszobában. Ebből következően csak este 10 körül értem haza, és még utána megnéztük a svéd vámpíros filmet is (asszem "Engedj be!" a magyar címe?), szép volt, de a kis laptop-képernyőn nem volt annyira óriási élmény.

És ma délután (ha még süt kicsit többet a nap) talán elmegyünk pancsizni a folyóba/tóba kicsit. Addig meg rendet rakok a szobámban és elolvasom azt a 3 Scientific American -t amit lenyúltam a hétvégére a könyvtárból.

No comments:

Post a Comment