Saturday, June 13, 2009

Hova lett ez a het?

Sziasztok megint.
Annyi minden tortent az elmult heten, hogy nincs kedvem mindent leirni. Es sajnos (eleg erdekes) uj kepek sincsenek a gepen, a fenykepezot meg nem hoztam most el. Ugyhogy cimszavakban:
- talalkoztam a leendo vegleges lakotarsaimmal (ja de ez meg az elozo het vege fele volt), ket biologushallgato, aranyosak, segitenek majd bekoltozni (jovo het folyaman), es van ott egy fekete cica is :)
- mult hetvegen volt Zurichben az EuroPride (ezert volt mindenhol sok szivarvanyos zaszlo), sok szines emberrel, zenelo kamionnal, tancosokkal, heliumos lufikkal, meg indiai gyerekekkel :) Tok jo volt, csak az ido lehetett volna szebb. A vegen az eso elol a google-os kamionra menekultem, de akkor lenyegeben mar vege volt a paradenak. Majd legkozelebb kepeket is hozok, bocsi.
-hetfo este volt egy osszejoves a zurichi google-interneknek (ilyenkor a ceg allja a szamlat a kocsmaban:), egesz jo fejek, kulonosen egy Maria nevu sved lany, akivel azota egesz jol osszebaratkoztunk
- kedden nagyon szerencses napom volt, reggel otthonfelejtettem a kulcsomat mikor boltba mentem de aztan pont jott egy lakotarsam es beengedett; !!MAKOS SUTI!! volt a desszert ebed utan; talalkoztam Fogaras Danival; sikerult egy polifoam "matracot" vennem felaron a leendo butorozatlan szobamba hogy legyen majd min aludnom; es egy nagy vihar es jegeso utan igazi dupla-szivarvanyt is lattam az egen :)
- szerdan rossz napom volt, arrol nem irok (semmi komoly, csak nem volt jo kedvem mert nem sikerult haladni a munkaval)
- csutortokon kezdodott az Anita Borg Retreat, kaptam egy tok ari cuccot (http://www.solio.com/charger/explore-solio/what-is-solio.html) meg google-os hatizsakot es polot, voltak eloadasok is ahol csupa szamitogeptudomanyos lanyok ultek (kb 50-en) egesz europabol-azsiabol es afrikabol. Este palacsinataparti volt megint, most egesz jok lettek a palacsintak, es ettem turorudisat is :)
Ja es kaptam kolcson Zolitol egy piros biciklit :)
- penteken is meg tobb eloadast hallgattunk, volt poszterkiallitas, kulon berelt villamossal varostneztunk (a meselo-neni nagyon vicces volt) este pedig egy nagy-nagy vacsit kaptunk egy hotelben a hegyoldalon. Sajnos utana vissza kellett jonnom az irodaba a bicikliert, ugyhogy hajnali egyre ertem csak haza.
-ma, szombaton pedig hajokirandulasra vittek minket (ez volt az Anita Borgos ize utolso programja), kicsit elaludtam, majdnem lekestem a hajot de megse:), szep a to, nehol egeszen balaton-hangulatu, csak tisztabb a viz. Ja, azt meg nem is irtam hogy jott egy magyar lany is, Melinda aki szinten Eltes (bar ott meg nem talalkoztunk), vele is sokat beszelgettem. Aztan Maria meghivott egy kavera (mert nincs penzem, vagyis mar van mert kertem kolcson - remelem jovo heten kapok fizetest) ami atszamolva legalabb 1500 ft lenne, de tudom, nem szabad atszamolni ...
Es meg ma el akarok menni futni. Es a hazim sincs meg kesz. A munka pedig egyre surgosebb. Es jovo heten megint koltozok...
Node nagyon igyekszem majd legalabb kepeket feltolteni a jovo het folyaman az eddigi esemenyekhez, irni nem tudom mikor fogok legkozelebb. Lehet hogy csak 2 het mulva (es akkor remelhetoleg mar az uj otthonombol a laptopomrol, es nem az irodabol).

2 comments:

  1. Hahó!
    Fekete cica :)
    Itt van egy, de már van gazdája, de akár egy barátomé is lehetett volna: http://polopokol.hu/david/ficli/
    A palacsinta jó dolog, csinálok is holnap amerikait :)

    ReplyDelete
  2. Megnéztem a kütyüt amit belinkeltél, tök jó! Kitartást a sűrű hetedhez.

    ReplyDelete