Monday, June 1, 2009

Hosszu hetvege




Ja, merthogy Punkosd van.
De kezdjuk a pentekkel. Itt az irodaban mindenki nagyon orul, ha pentek van. Minden pentek delutan van egy TGIF nevu esemeny ( Thank Goodness It's Friday ), amin roviden elmeselik a heti fontos esemenyeket, bemutatjak az uj dolgozokat, es nem mellekesen van rengeteg sor, bor, fagyi :)
Most csak 3-an voltunk uj internek (elvileg jovo heten tobben jonnek mert uj honap kezdodik). Kaptam Noogler-sapkat (foto mellekelve), amit rogton sikerult is ossze-csokimazozni, de szerencsere csak a muanyag propellert, ami konnyen tisztithato.

Szombaton elkoltoztem a kettes szamu helyemre, kb 1,5 km-re az elozo szobamtol, szinte a topart melle :) Tok jo a hely, szep a kilatas, merthogy a lakas tetoteri (fel is lehet menni a tetore napozni). 3 masik fiatallal lakok egyutt (Nick, Chris, Nina), de asszem igy is van meg 1 vagy 2 ures szoba. De csak nyaralni mentek sajnos (az en szobam eredeti tulajdonosa is, ugyhogy juni 18-ig maradhatok csak). Ja, es ram hagyomanyozodott egy bicikli is. Sajnos nem eletkepes, el kell majd vinnem szervizbe mert nem tudom a kerekeit felfujni. Meg latszik hogy el volt kicsit hanyagolva szegeny, lehet hogy uj feket is kellene vennem neki. Majd megerdeklodom a bicikliszervizben hogy mi mennyi, aztan ha sokkal dragabb lenne mint berletet venni egesz nyarra akkor valoszinuleg nem fogom en se felujitani.

OFF---
Jaj, mielott elfelejtem: ha kell valakinek vagy valaki ismerosenek, vagy azok ismerosei egyikenek esetleg Depeche Mode koncertre jegy (juni 23), az szoljon ! Egy jegy tuti van, de lehetseges hogy plusz ketto is akad.
ON---

Vasarnap elmentem kicsit kirandulni a zerdobe (egy masikba mint ahol futni voltam -- sok erdo van a kornyeken:) . Azt hittem sokan lesznek arra mert hosszu hetvege, meg szep ido, de nem. Talan 3 emberrel talalkoztam osszesen. Es egy macskaval. Ott ult az osveny kozepen. Nem nezett ki konkretan vadmacskanak, de nagyon hazias se volt. Sokaig neztuk egymast. Amikor kozelebb mentem, felpupositotta a hatat, ugyhogy nem mertem kozeledni. Aztan neha o jott kozelebb, kicsit kivancsian, de 5 meternel kozelebb nem kerultunk egymashoz. Vegul sikerult komoly sertodes okozasa nelkul elmennem mellette.
Es egy nagy-nagy hangyabolyt is lattam, de gondolom ti nem annyira rajongtok a hangyabolyokert mint en, meg egyebkent se sikerult jo kepet csinalni rola..

Oh, es a Pasolini kiallitast is megneztem. Szavakkal nem irhato le.

Talaltam ma egy szamzaras bicikli-lakatot. Piros. Egyebkent pont olyan amilyen nekem is volt egyszer meg Miskolcon (csak az fekete volt es mas a kombinacioja). Felig nyitva volt amikor megtalaltam, kicsit be volt szorulva. De meggyogyitottam. (Es lehet hogy ez egy jel, hogy megis a bicajt javittassam meg?)

Tudnek meg irni, de nem fogok mert hazit kell irnom :(

No comments:

Post a Comment