Monday, June 22, 2009

Esos hetvege

A mult het kozepen sikerult atkoltozni a vegleges helyemre. Aranyos pici szobam van, csak a legszuksegesebb butorokkal (jovo heten remelem sikerul eljutni az ikeaba...).

A heten befejezodtek a "kezdoknek" szolo trainingek, ugyhogy mostantol 100%-ban dolgozom.

Csutortok este megtekintettem eletem elso Fellini-filmjet (La Strada), ami egyesek szerint kicsit lassu volt, de nekem tetszett.

Penteken pedig piknik lett volna, illetve volt is, de csak a park melletti etteremben meg a fedett teraszon, mert egesz delutan omlott az eso. Este pedig vendegem erkezett repulovel, Timi szemelyeben :) Ezutan a hetvege meg gyorsabban telt el mint amugy az egesz het. Sajnos nem volt annyira jo ido, de jo turistahoz illoen vegigjartuk a varost, megneztuk a fontos/erdekes/szep helyeket, felmentunk az Uetliberg-re, ahol meg hidegebb volt, hajokaztunk a tavon es jatszottunk a jatszoteren. Nehany kepet feltettem ide (mert kicsit egyszerubb mint kozvetlenul ide es lusta vagyok): http://picasaweb.google.com/adorster/ZurichEsos7vege#

No comments:

Post a Comment