Thursday, May 28, 2009

Elso het elso fele



Elso es masodik nap ugyesen beertem dolgozni, szerdan viszont mar sikerult kicsit eltevedni. Illetve csak nem szalltam le idoben a villamosrol mert felszallt egy ovis-csoport es aranyossagukkal elvontak a figyelmemet :) De mindig van nalam terkep, ugyhogy jol visszatalaltam.

Az iroda eleg jol nez ki, itt van nehany kep regebbrol:
http://picasaweb.google.com/zurich.office.images/ZurichOfficePhotos#
Azota lett 2 uj szint, en az otodiken vagyok, ami "sport" temaju. Mogottem forma1-es cuccok vannak, a masik oldalon meg van kis focikapu meg kosarpalank, szivacslabdakkal lehet rugdosni/dobalni (es kigyullad a zold lampa ha talalt :)
Lukacs Lacival billiardoztunk is egyet, aztan este az itteni magyar-csapat (egy resze) meghivott egy kis palacsintazasra. Nem volt egyszeru, valamiert mindig leragadtak, osszegyurodtek es elszakadtak a palacsintak. A vegere aztan azert sikerult egy jobb hozzavalo-kombinaciot osszerakni es lett nehany feltekerheto formaju palacsinta is.

Kedden oriasi vihar es jegeso volt, de szerencsere innen bentrol nezhettem. Azota kicsit huvosebb az ido (20 fok korul), de ha sut a nap nem kell pulcsi.

Szerda este a host-om (Oana) vitt el egy beulos helyre nehany egyeb google-os vagy kozeli csajjal. Tiszta hulyek ezek a nok, szetrohogtem magam rajtuk :))) (es csak 1 pohar bort ittam, ugyhogy nem azert volt:)
Aztan ejfeltajt hazafele menet talaltam egy 20-frankost a villamosmegalloban. Ez kb mintha egy ketezrest talaltam volna itthon. Csak egy szines kis cetli volt osszehajtogatva a padka mellett eldobva a foldon, gondoltam elolvasom, ugyse jon meg a villamos... :)

Talaltam egy tok jo helyet (Almodobar a neve), oda mindenkepp beulok egyszer.

Ma meg elmentem futni, mert mar nagyon km-hianyom volt (a bokam mar egesz jo, csak az oldaliranyu dolgokat nem birja). A lako-helyemtol nem messze van egy erdos hegy, azt neztem ki magamnak. Tok jo volt, a novenyzet itt nagyon hasonlo az otthonihoz (bukk, tolgy, kicsit tobb fenyo). Lattam sok csupaszcsigat, egy hazasat, eeeeess: egy oziket! (neki sem volt haza.) Futottam a kavicsos uton tole kb 15 meterre, szerintem eleg zajos voltam, de ez ot nem zavarta. Gondoltam ha ennyire civilizalt, koszonok is neki egy "Hello"-t. Ehhez mar ugy latszik nem volt hozzaszokva, kicsit megijedt es odebbszaladt 10 metert, ott legelt tovabb.

No, es ami meg fontos: van mar fenykepezogepem! Ma kaptam kolcson Racz Balazstol. Ugyhogy csatolok is kepeket nektek.

3 comments:

  1. Szia,

    dejó hogy postoltál megint! Örülök, hogy jól megvagy! Mi van a google közeli csajokkal?

    ReplyDelete
  2. Jol vannak gondolom :) Majd remelem idonkent lesznek ilyen osszejovesek. Amugy hatan voltunk: egy spanyol csaj, Macarena (o volt a leghangosabb es legviccesebb), a fonokom, Oana (roman), egy lengyel, egy koreai es egy nemtudommilyen (lehet hogy o svajci) nemzetisegu lany (meg en). De eleg jol megtalaltuk a kozos temakat. Es az is kiderult, hogy nem csak en gondolom ugy hogy Hugh Jackman egyebkent jo testehez nem illik az egyebkent jokepu feje :)

    ReplyDelete
  3. Elképesztő témáitok lehettek (o;

    ReplyDelete