Monday, August 10, 2009

Rafting / street parade

Nem kis szerencsémbe került, de csütörtökön elmehettem a többiekkel Interlaken-be egy "whitewater rafting"-túrára. :) A víz csak 6 fokos volt (az első kép hátterében picit látszik a hegyen a gleccser amiből a patak olvadt amin utaztunk/hánykolódtunk), de a ruci elég jól véd (csak a bal kezem fagyott meg). Kb egy óra alatt értünk le (és közben "gyalog" - vagyis igazából kocsival - átugrottunk egy veszélyes részt, mert mi csak kezdők vagyunk). A hajók elég jól össze vannak rakva, és nehéz róla a vízbe esni (azért egyszer majdnem sikerült...). [Mj.: szeretem a zárójeleket (vagyis igazából zavar hogy a szövegírás lineáris műfaj, de a zárójeles leágazások kicsit segítenek)].

Persze nem volt végig olyan durva a folyó mint a 2. képen, voltak nyugis részek amikor csak a kormányosunknak kellett dolgoznia, de voltak nagyon izgi szakaszok is:). A végén meg úsztunk egyet a tóban, ami érezhetően legalább 15 fokkal melegebb volt.



Aztán kaptunk kaját, meg sört (amit meghagytam a többieknek, inkább valami mást ittam, ami naggyon fincsi volt de nem árulom el mi volt:).

A hétvégén Zürichben volt a "street parade", ilyen tüctüczenés kamionos nagy buli. Vannak képek itt:
http://www.facebook.com/album.php?aid=108352&id=684191646&ref=nf#/album.php?aid=108352&id=684191646 , meg biztos máshol is. Jó volt, csak a zenével nem voltan egészen elégedett... (dehát ez az én hibám). A zöldruhás Jeff-et kivéve kicst alulöltözöttek voltunk, amúgy szinte mindenki felvett valami különlegesen alkalomhozillőt :)

Tegnap este meg megnéztük Egmont kedvenc filmjét (Into The Wild), szupi volt, ami abból is látszik hogy álmosságom mértéke ellenére sem aludtam el rajta. De nem csak ezért volt jó, télleg szép film.

Holnap van egy g-s filmpályázat leadási határideje, remélem Jeff dolgozik rajta :) Ha nem akkor a holnapi nap valszeg azzal fog elmenni. Nem mintha amúgy ne lenne min dolgozni... (néha kicsit hülyének érzem magam itt. Általában sikerül megoldani amit kell, működik, de mindig bele tudnak kötni hogy lehetne szebben/hatékonyabban is. Persze nem újdonság hogy nem vagyok született zseniprogramozó, csak aszittem tudok még esetleg fejlődni... de lehet hogy már csak öregszem.)

És holnap reggel elmegyek futni. Most már tényleg itt az ideje elkezdeni az alapozást (bár a bokám megint elromlott kicsit a parádé alatt..).

4 comments:

  1. Zárójelek! :) (A Gödel, Escher, Bach-ot elolvastad már, mert abban nagyon jó az a rész (is), ami a szövegekben előforduló szintugrásokról beszél (és mit csinálsz, ha szmájli van a zárójel bezárása előtt? :) )?)

    Jobbulást a bokádnak!

    ReplyDelete
  2. Sajnos meg mindig nem olvastam vegig a GEB-t... tul nehez hogy cipeljem, otthon meg mindig van mas "melo".

    (: a szmajli-zarojel problema megoldasa :)

    ReplyDelete
  3. mondjuk hogy az eddigi filmklubosok közül egyértelműen a kedvencem :) a valaha látott összes film között is erősen megállja a helyét, de lehetetlen lenne abszolút győztest hirdetni. egy másik igen erős jelöltet (bálnalovas) beírtam jövő hétre.

    ReplyDelete
  4. Óóó, az nekem nem biztos hogy jó.. Csütörtökön jönnek a tesómék. Na majd megbeszélem velük. Három lehetőség van: vinnék még 2 embert (ha elférünk) vagy csak én megyek (végülis csak elvannak kettesben:) vagy én se (ha igényt tartanak rám de nem akarnak filmet nézni).

    ReplyDelete